Kaksi Volvo kuorma-autoa rakastuvat uudella videolla

Kaunis rakkaussuhde kahden kuorma-auton välillä: tämä Volvo Trucksin epätavallinen lähestymistapa korostaa myydyimmän Volvo FH:n ajettavuutta ja polttoainetehokkuutta.
Kaksi Volvo kuorma-autoa rakastuvat uudella videolla
Volvo Trucksin uudella videolla kahden kuorma-auton rakkaustarinaa käytetään korostamaan I-Save-toiminnolla varustetun Volvo FH:n ajettavuutta ja polttoainetehokkuutta.

Polttoainetehokkuus ja ajamisen ilo nähdään usein kuorma-autonkuljettajien keskuudessa kahtena vastakohtana. Yksinkertaisesti sanottuna et voi saada molempia. Mutta Volvon polttoainetta säästävien innovaatioiden avulla hauskuus ja tehokkuus voidaan todellakin yhdistää. Tätä havainnollistaa yhtiön uusin animaatiovideo, jonka keskiössä on kahden Volvo FH -kuorma-auton välinen rakkaustarina.

Video korostaa tuotteen toimintoja, jotka muodostavat polttoainetehokkaan I-Save-kokonaisuuden, mukaan lukien turbo compound -moottori, I-Shift, I-See, I-Torque sekä parannettu aerodynaaminen muotoilu – esitettynä uudella ennen näkemättömällä tavalla.

I-Save-kokonaisuus esiteltiin asiakkaille vuonna 2019, ja siitä lähtien se on ollut Volvo Trucksin myyntimenestys. Se voi yhdessä kaikkine toimintoineen parantaa polttoainetaloutta jopa 13 %*.

"Olemme erittäin ylpeitä I-Save-toiminnoista, ja tällä rakkaustarinalla haluamme antaa niille niiden ansaitseman huomion. Asiakkaillemme I-Save edustaa erinomaista polttoainetaloutta ja loistavaa ajettavuutta, ja suurin osa nykyään myymistämme Volvo FH -kuorma-autoista on varustettu I-Savella”, sanoo Peter Franzén, Volvo Trucksin moottorien tuotepäällikkö.

Video kuvattiin Kroatiassa ja kaikki oikea ajaminen tapahtui turvallisissa olosuhteissa suljetulla alueella.

*Verrattuna kulutukseen ennen I-Saven käyttöönottoa vuonna 2019.

Katso video

LINKKI korkearesoluutiokuviin