Volvo kuorma-autot

×

Janne Silvonen on Volvo Trucksin uusi Commercial and Technical Manager Electromobility

Janne Silvonen on valittu Volvo Trucks Suomen uudeksi sähköisistä kuljetusratkaisuista vastaavaksi tuotepäälliköksi 12.7.2021 alkaen. Silvonen vastaa jatkossa Volvo Trucksin sähkökuorma-autojen ja niihin liitettävien palveluiden ratkaisuista Suomessa.

Volvo Trucks panostaa jatkossa täyssähköisten kuorma-autojen myyntiin, ja haluaa nopeuttaa kuljetusyritysten siirtymistä kestävimpiin kuljetuksiin. Volvon sähkökuorma-automallisto laajeni raskaisiin kuorma-autoihin, kun kolme uutta raskasta sähkökuorma-automallia – Volvo FH, FM ja FMX Electric – julkistettiin aikaisemmin tänä vuonna. Volvo Trucksilla on Euroopassa jo sarjatuotannossa kevyemmät täyssähköiset Volvo FL ja FE Electric -mallit.

Silvonen on koulutukseltaan autoalan insinööri ja viimeistelee parhaillaan YAMK-opintoja Metropoliassa. Hän on toiminut aikaisemmin myös täyssähköisten kuorma-autojen teknisenä asiantuntijana.

- Mahtavaa päästä mukaan Volvon porukkaan, sekä kehittämään Volvon kanssa sähköistä kuorma-automarkkinaa Suomessa ja työskentelemään huippu brändin parissa. Toivottavasti korona tilanne sallii uusien kollegoiden ja asiakkaiden tapaamisen jo pian, Silvonen summaa.

Yhteystiedot:
Commercial and Technical Manager Electromobility, Volvo Trucks
Puhelin: +358 40 922 3206

Volvo Trucks myy asiakkailleen kuorma-autoja ja kuljetusten kokonaisratkaisuja. Yritys tarjoaa täyden tuotevalikoiman keskisuurista raskaisiin kuorma-autoihin, ja maailmanlaajuisesti sillä on vahva 2 300 toimipisteen verkosto yli 130 maassa. Vuonna 2020 toimitettiin maailmanlaajuisesti noin 94 000 Volvo Trucks kuorma-autoa. Volvo Trucks kuuluu Volvo Group -yhtymään, joka on maailman suurimpia kuorma-, linja- ja maansiirtoautojen sekä meri- ja teollisuusmoottorien valmistajia. Volvo Group tarjoaa myös kokonaisvaltaisia rahoitus- ja palveluratkaisuja. Volvo Trucksin työ perustuu yhtiön perusarvoihin, jotka ovat laatu, turvallisuus ja ympäristöstä huolehtiminen.

Sähkökuorma-autot

Volvon sähkökuorma-autot on suunniteltu minimoimaan hiilidioksidipäästöt, melu ja ilmansaasteet, ja niitä on saatavana monenlaisiin kuljetustehtäviin. Tällaisia ovat muun muassa kaupunkijakelu, raskaat aluekuljetukset ja rakennusalan toiminnot.

Volvo Trucks paljastaa uusien raskaiden sähkökuorma-autojensa tekniset ratkaisut

Volvo Trucksilla on vastikään lanseerattujen Volvo FH-, FM- ja FMX Electric -sähkökuorma-autojensa myötä täydet valmiudet lähteä edistämään raskaan liikenteen sähköistämistä ja nopeuttamaan siirtymistä kestävämpiin kuljetuksiin.

Voimmeko kertoa sinulle lisää Volvo kuorma-autoista ja palveluista?