Tiedote asiakkaillemme koronan vaikutuksista toimintaamme

Hyvät asiakkaamme, Volvo Groupilla turvallisuus on aina ollut kaiken toiminnan lähtökohtana. Koronavirus jatkaa leviämistään ja vaikuttaa meidän kaikkien arkeen juuri nyt. Otamme myös Volvo Finlandissa tilanteen hyvin vakavasti ja tärkein prioriteettimme on turvata asiakkaidemme sekä henkilöstömme turvallisuus ja terveys. Meidän tehtävämme on samalla osaltamme tukea ja myötävaikuttaa siihen että kuljetukset ja tavaratoimitukset jatkuvat myös näissä poikkeusolosuhteissa. Seuraamme tilannetta ja asiantuntijoiden tilannearvioita hyvin tarkkaan ja päivitämme ohjeitamme tarvittaessa viranomaisohjeiden mukaisesti.

Volvo Truck Centereissa teemme parhaamme sen eteen, että toiminta jatkuisi mahdollisimman normaalisti ja turvallisesti. Kaikki Volvo Truck Center-korjaamot, Volvo Truck Rental ja asiakaspalvelu palvelevat tällä hetkellä normaalisti. Automyynti työskentelee etäkonttoreilta käsin ja palvelevat teitä myös normaalisti.

Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuden varmistamiseksi olemme Volvo Truck Centereissa päättäneet seuraavista toimenpiteistä: Koronaviruksen vuoksi tehostamme toimipisteiden siivousta ja desinfiointitoimia. Pesemme kätemme erityisen huolellisesti useita kertoja päivässä ja käytämme säännöllisesti käsidesiä tai suojahanskoja, sekä tarpeen mukaan hengityssuojaimia. Desinfioimme myös asiakastilojen kosketuspinnat säännöllisesti. Emme toistaiseksi tervehdi teitä kättelemällä. Otamme myös töiden vastaanottotiskeille käyttöön suoja-alueen, jolla haluamme varmistaa tarpeellisen turvaetäisyyden työntekijöiden ja asiakkaiden välille. Odotustiloihimme pyrimme järjestämään riittävän välimatkan asiointia odottaville asiakkaille.

Ajoneuvojen käsittelyssä tulemme lisäksi ottamaan käyttöön seuraavat toimenpiteet:

-kaikki mekaanikot käyttävät suojaimia (lasit, suojahaalarit ja hanskat) autojen siirroissa
-auton sisätilat puhdistetaan ja desinfioidaan tarvittaessa
-korjaamolla mahdollisuus käsien ja käsineiden desinfiointiin

Pyydämme myös teitä, hyvät asiakkaamme, huolehtimaan omalta osaltanne tehostetusta käsihygieniasta sekä asianmukaisista yskimis- ja aivastustavoista. Pyydämme myös, että ette tulisi korjaamolle, jos olette itse sairaana.

Toimimalla ohjeiden mukaisesti vähennämme osaltamme tartuntoja ja sairastumisia.

Päivitämme informaatiota Volvo Trucks Suomi ja Renault Trucks Suomi facebook-kanavissa sekä volvotrucks.fi, renault-trucks.fi ja volvotruckcenter.fi verkkosivuilla.