Kuorma-autot ja hyötyajoneuvot muuttuviin kuljetustarpeisiin Volvo Truck Rentalista

Volvo Truck Rental -palvelu tarjoaa Suomen kattavimman vuokra-autokaluston kuljetusyrityksille. Volvo Truck Rental on joustava kumppani, sillä omistajuuden sijaan kalustoa voi vuokrata muuttuvien tarpeiden ja erilaisten kuljetussopimusten mukaan. Palvelu mahdollistaa siten helpon ja vaivattoman kapasiteetin laajentamisen, joka ottaa huomioon myös vaihtelut eri kuljetussegmenttien välillä.
Volvo Truck Rental
Älä ressaa, ota rentti! Volvo Truck Rental on huoleton luottoratkaisu muuttuviin kuljetustarpeisiin ja satunnaisiin ajoihin. Katsastukset, huollot, kaikki on hoidettu.

”Selkeä etumme on, että pystymme tarjoamaan kalustoa niin laajasti. Siitä on hyötyä varsinkin nyt, poikkeustilan aikaan. Toinen etumme on, että asiakas saa meidän kautta vuokrattua kalustoa vaikka vain yksittäiselle päivälle, tai niin pitkäksi aikaa kuin tarvetta on”, Volvo Truck Rental tiiminvetäjä Jonny Österholm sanoo.

Volvo Truck Rentalista ajoon huippulaadukas Volvo ja Renault Trucks -kalusto

Volvo Truck Rentalista saa vuokrattua Volvo Trucks kalustoa kattavasti, kattaen FM, FL, FE, FH ja FMX –mallit. Vuokraus onnistuu jakelu-, jäte, maansiirto-, vaihtolava-, tasanosto-, kylmäkori-, kaukoliikenne- sekä puukuljetuksiin. Kalustosta löytyy myös rekanvetäjiä ja erilaisia HCT vetureita. Palvelun valikoima kattaa B-kortilla ajettavat Renault Trucks Master hyötyajoneuvot, Renault Trucks T-sarjan vetäjät ja rahtiautot, T-sarjan FRC 2 lämpökorilliset autot, D-sarjan jakeluautot, D Wide -koukkuautot sekä Renault Trucks C-sarjan maansiirtoautot.

Kun vuokraa kalustoa Volvo Truck Rentalista, saa takuuvarmasti lähes uuden ja moitteettomassa kunnossa olevan kuorma-auton, johon on päivitetty kaikki uusimmat ohjelmistot – ja joka on heti valmis edustamaan kuljetusyritystä sen eri ajotehtävissä. Vuokrauksen hintaan sisältyy vakuutukset, verot ja huoltokustannukset.

Volvo Truck Rental: turvallinen ratkaisu – hygieniasta huolehditaan tarkasti

”Koska pystymme tarjoamaan joustavaa kumppanuutta, näemme, että Volvo Truck Rentalin suosio kasvaa koko ajan.  Pystymme palvelemaan todella nopeasti kun tulee uusia viime hetken toimeksiantoja, uusia sopimusasiakkuuksia, niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä. Varsinkin nyt poikkeustilan aikaan, Volvo Truck Rentalissa on kapasiteetti palvella normaalisti ja joustavasti, jotta pyörät pysyvät pyörimässä ja tavara liikkuu. Korona-aikana automme pestään ja desinfioidaan erityisen tarkasti seuraavaa asiakasta varten”, Volvo Truck Rentalin Jonny Österholm kertoo.

Volvo Truck Rental kaluston nouto Volvo Truck Center Vantaalta

Volvo Truck Rental toimii Vantaan Volvo Truck Centerissä, osoitteessa Osumakuja 4. Nopeiten kalustoa saa vuokrattua ja kalustosta saa lisätietoja soittamalla numeroon 010 655 1000. Numero palvelee arkisin klo 7-18 välillä.

Katso Volvo Truck Rental esite tästä

Volvo Truck Rental

• Kuljetusyrittäjän stressitön ratkaisu: Uutta katsastettua ja huollettua kalustoa
  • Sopii tilanteisiin, jolloin olisi ajoa, mutta jolloin autoinvestointi ei kannata