Volvo Trucks esittelee uudistuneen Volvo Pro -tuoteperheen 9.–11.5.2019 Kuljetus-Logistiikka -messuilla

Volvo Trucks uudelleenlanseeraa Volvo konseptiautoina tunnetun kuorma-automalliston tuliterän Volvo Pro -brändin alla. Volvo Pro -autot ovat kuljetusyrittäjien arjen helpottamiseen ja Suomen oloihin suunniteltuja ratkaisuja. Volvo Pro tarjoaa optimoidun auton ja asiakkaan valitsemat palvelut yhdellä kättelyllä, jotta kuljetusyritys voi keskittyä olennaiseen eli omaan liiketoimintaansa.

Volvo Pro -mallit ovat esittelyssä Volvon osastolla 6h2 Kuljetus-Logistiikka 2019 -messuilla 9.–11.5.2019 Helsingin Messukeskuksessa. Volvo Pro -kokonaisuus kattaa tehtaalla kuljetustehtäviinsä räätälöidyt autot, alustat ja päällirakenteet sekä esimerkiksi rahoitus-, huolto- ja kalustonhallintapalvelut. Tämä auttaa kuljetusyritystä saamaan auton nopeasti ajoon ja pitämään sen ajossa – eli tuottavassa työssä.

Volvo Pro -malliston kehittämisessä on lähdetty kuljetusyritysten arjesta ja tarpeista. Volvo Pro -ratkaisut sopivat sekä yhden auton omistajalle, että kuljetusliikkeelle, joka hakee uusia mahdollisuuksia ja toimintatapoja oman liiketoimintansa kasvattamiseen ja parantamiseen. Volvo Pro -kuorma-autoista löytyy malleja eri käyttöalan kuljetustehtäviin FL Pro City jakeluautosta aina raskaaseen 5-akseliseen Pro X maansiirtoautoon.

”Kuljetusyritykset pitävät koko Suomen pyörät pyörimässä. Haluamme tukea kuljetusyrittäjien ja kuljettajien työtä ja olla heille paras mahdollinen kumppani, joten kehitimme aiemmin Volvo konseptiautoina tunnetun tuoteperheemme autot entistä helpommiksi ostaa ja omistaa”, Volvo Trucks myyntijohtaja Reino Manninen kertoo.

Laaja tietämys, lyhyt toimitusaika

Kuljetusyrittäjiin kohdistuu valtava määrä monitahoisia paineita, joita Volvo haluaa omalla toiminnallaan helpottaa.

”Alalla vallitsee kova kilpailu, aikataulut ja asiakkaiden lupaukset on pidettävä tinkimättömästi, liiketoiminnan kannattavuus ja autojen polttoainetaloudellisuus vaativat jatkuvaa silmälläpitoa, työvoimapula uhkaa kasvua. Ei riitä, että on alan asiantuntija kuljettamisessa, vaan pitää olla sitä myös talous-, tekniikka-, säädös- ja henkilöstöasioissa”, luettelee Manninen.

”Asiantuntijoillamme on näköalapaikka siihen, mikä toimii parhaiten, kun ajetaan suuria kuormia ja loputtomia kilometrejä vaikeissa keleissä ja maastoissa. Sen sijaan, että jokaisen kuljetusyrittäjän pitäisi käydä läpi sama tietomäärä, me tarjoamme siitä johdetut Volvo Pro -autot, jotka saa tilauksesta ajoon nopeimmillaan parissa viikossa”, Manninen täsmentää.

Volvo Pro tarjoaa vaivatonta ostamista

Volvo Pro -autojen tilaus hoituu kokonaisuudessaan yhdellä kättelyllä Volvo-jälleenmyyjän kanssa. Nopean ja vaivattoman ostamisen lisäksi Volvo Pro -autoihin on tarjolla omistamista helpottavia palveluita.

Ennakoivat huolto- ja korjaussopimukset tarjoavat selkeän näkymän auton kuluihin ja auttavat minimoimaan ajan, jonka kalusto seisoo. Volvolla on Suomen kattavin huoltopisteverkosto, joten auton saa aina huoltoon sen sijaintipaikan ja tilanteen mukaan.

Volvo Trucks tarjoaa myös rahoituspalvelut rahoitusvaihtoehtoja sekä työkalut kalustonhallintaan.

Kuljetus-Logistiikka 2019 -messuilla 9.–11.5.2019 Volvo Trucksin messuosastolla 6h2 esittelyssä Volvo Pro –alustamalleja:

PRO WOOD VOLVO FH16 750 8x4 Pusher Tridem

PRO ROAD VOLVO FH 540 6x4T

PRO X VOLVO FMX 540 10x4

PRO RECYCLE VOLVO FM11 330 6x2R

PRO CITY VOLVO FL 250 4x2R

Volvo Pro -tietoiskut Volvo Trucks -osastolla:

to 9.5.              klo 16.00     Volvo Pro -pakettiratkaisut

pe 10.5.            klo 10.30     Volvo Pro -pakettiratkaisut

la 11.5.             klo 12.00     Volvo Pro -pakettiratkaisut
Mikko Aules, tuotepäällikkö Volvo Trucks

Myyntijohtaja Reino Manninen, Volvo Trucks, Volvo Finland Ab, reino.manninen@volvo.com puh. 050 57 23 498.

Volvo Trucks myy kuorma-autoja ja kuljetusten kokonaisratkaisuja. Volvo tarjoaa täyden tuotevalikoiman keskisuurista raskaisiin kuorma-autoihin, ja maailmanlaajuisesti Volvolla on vahva 2 100 toimipisteen verkosto yli 130 maassa. Volvo kuorma-autoja valmistetaan 15 maassa eri puolilla maailmaa. Vuonna 2018 Volvo toimitti maailmanlaajuisesti 127 000 kuorma-autoa. Volvo Trucks kuuluu Volvo Group -yhtymään, joka on maailman suurimpia kuorma-, linja- ja maansiirtoautojen sekä meri- ja teollisuusmoottorien valmistajia. Volvo Group tarjoaa myös kokonaisvaltaisia rahoitus- ja palveluratkaisuja. Volvo Trucksin työ perustuu yhtiön perusarvoihin, jotka ovat laatu, turvallisuus ja ympäristö.

www.volvotrucks.fi