Kuorma-autot

25 Volvo FH ‑sankaria

Volvo FH on kuljettajan kuorma-auto. Ennen kuin ajoneuvo päätyy kuljettajalle, matkan varrella on kuitenkin paljon ajatustyötä ja monta ahkeraa käsiparia. Esittelemme 25 sankaria, jotka tekevät kovasti töitä, jotta jokainen Volvo FH varmasti edistää asiakkaidemme menestystä.
Volvo FH:n edessä seisova mies

25: Stig Falk. Göteborg, Ruotsi
teollinen suunnittelija (1993)

– Toimin teollisena muotoilijana vuonna 1993, jolloin Volvo FH lanseerattiin. Kaikkein ylpein olen siitä, että aloitimme rakentamisen jo hyvin varhaisessa vaiheessa ja tiesimme jo valmiiksi, mitä halusimme tehdä. Olen aina hyvilläni, kun näen Volvo FH ‑kuorma-auton liikenteessä.

24: Wijnand van den Brink. Beesd, Alankomaat
erikoistuote- ja innovaatiopäällikkö
  

– Olen yhä sitä mieltä, että Volvo FH:n käyttöönotto vuonna 1993 oli huippujuttu. Se oli todellinen ohjaamo- ja moottoriteknologian vallankumous. Jälleenmyyjien ja asiakkaiden innostus ylitti kaikki odotukset, mikä näkyi selvästi tilausten määrässä. Minulla on ollut aivan erityinen ilo olla aktiivisesti mukana siirtämässä osaamista Alankomaiden markkina-alueen ja Volvon pääkonttorin välillä ja mukauttamassa kuorma-autoja Alankomaiden erityisvaatimusten mukaisiksi.

23: Staffan Rödjedal. Göteborg, Ruotsi
vanhempi tuotepäällikkö, Volvo FH

– Volvo FH on kehitetty houkuttelemaan parhaat kuljettajat ja huolehtimaan siitä, että omistajan tuottavuus on paras mahdollinen. 

22: Raili Riiberg. Viro, Tallinna
Volvo Trucksin myynti- ja markkinointipäällikkö

– Olin mukana Volvo FH4 ‑mallin lanseeraustiimissä Göteborgissa vuonna 2012. On ollut palkitsevaa nähdä, kuinka näitä kuorma-autoja on toimitettu virolaisille asiakkaillemme. Minun tehtäväni on huolehtia siitä, että asiakkaamme ovat mukana Volvo yhteisössä ja että matka kuorma-autoilla sujuu mukavasti. Pieni ja ammattitaitoinen myyntitiimimme huolehtii siitä, että Volvo FH ‑kuorma-autot toimitetaan asiakkaille parhaalla mahdollisella tavalla.

21: Thomas Thuresson. Lundby – Göteborg, Ruotsi
segmenttipäällikkö, kaukokuljetukset

– Volvo FH on laittanut kuorma-autoalan standardit uuteen uskoon jo vuodesta 1993. Minulla on globaali vastuu huolehtia siitä, että tilanne jatkuu tällaisena myös jatkossa, että olemme jatkuvasti edistyksen asialla ja että Volvo FH on aina asiakkaalle luonteva ykkösvalinta.

20: Mats Karlsson Lindh. Göteborg, Ruotsi
johtaja, tuotesuunnittelu

– Olen ollut mukana kehittämässä Volvo kuorma-autoja ja viemässä niitä eteenpäin jo 35 vuotta. Näiden vuosien aikana olen ollut osallisena kaikissa suurissa malliuudistuksissa. On ollut erittäin palkitsevaa nähdä ja kuulla asiakkaiden lopulliset mielipiteet esittelemistämme uudistuksista. Saamme siitä paljon energiaa jatkoa varten, kun yritämme seuraavan kerran ylittää asiakkaiden odotukset.

19: Sonia Rodrigues. Curitiba, Brasilia
koordinaattori, F-malliston tuotanto

– Volvo FH ‑kuorma-auto valmistusprosessissa minun tehtäväni on johtaa sitoutunutta tuotantotiimiä. Yhdessä valmistamme upeaa ja erittäin suorituskykyistä ajoneuvoa, joka tekee vaikutuksen ja herättää ihailua kaikkien tienkäyttäjien keskuudessa.

18: Eskil Sturesson. Göteborg, Ruotsi
teknillinen johtaja

– Vuonna 2002 lanseeratun Volvo FH ‑mallin teknillisenä johtajana minulla oli ilo tehdä töitä upeassa tiimissä, joka vastasi huippumenestyneen Volvo FH:n kehittämisestä!

17: Simona Hanoun. Tuve – Göteborg, Ruotsi
kokoomalinjan työntekijä

– Pyrin parhaani mukaan suoriutumaan tehtävistäni alustan parissa, jotta asiakkaamme saavat varmasti laadukkaan ja moitteettoman kuorma-auton.

16: Roman Trosin. Tallinna, Viro
aluepäällikkö, VFS Viro

– Tarjoan joustavia ja järkeviä rahoitusratkaisuja asiakkaille, jotka haluavat ostaa Volvo FH ‑kuorma-auton. Teen tiivistä yhteistyötä Volvo konsernin myyntihenkilöstön kanssa. Yhdessä pyrimme varmistamaan, että asiakkaat saavat tarvitsemiaan palveluja Volvo FH ‑kuorma-autojaan varten.

15: Ida Leitner. Tuve – Göteborg, Ruotsi
kokoomalinjan työntekijä

– Minun tehtäväni on huolehtia kontin lastaamisesta tavalla, joka takaa asiakkaan tyytyväisyyden.

14: Martin Tomlinson. Warwick, Yhdistynyt kuningaskunta
tuote-esittelypäällikkö, Iso-Britannia ja Irlanti

– Esittelen asiakkaille ja toimittajille Volvo FH:ta, joka on markkinoiden paras kuorma-auto.

13: Diogo Dias dos Santos. Curitiba, Brasilia
tuotanto, GTO E&BM

– Teemme töitä lujasti ja sitoutuneesti joka päivä, ja tavoitteena on aina turvata asiakkaan menestys. Tiimimme käsittelee koko joukon ajoneuvoja. Pyrimme aina siihen, että työympäristö on turvallinen ja terveellinen, sillä näin voimme tuottaa erinomaista laatua.

12: Glenn Johansson. Göteborg, Ruotsi
tuoteturvallisuuspäällikkö

– Johdin turvatyynyprojektia, kun Volvo Trucks otti kuljettajan turvatyynyn käyttöön ensimmäisenä raskaiden kuorma-autojen valmistajana vuonna 1995. Varsinaisen turvatyynyjärjestelmän kehittämiseen liittyi tietenkin monenlaisia haasteita, mutta parhaan todistuksen Volvo FH ‑kuorma-auton törmäyskelpoisuudesta sain vuonna 1997 saksalaisesta sanomalehdestä, joka otsikoi etusivullaan näin: "Kiitän Luojaa ja Volvoa siitä, että selvisin hengissä onnettomuudesta". Sitaatti oli peräisin turvatyynyllä varustetun Volvo FH ‑kuorma-auton kuljettajalta, joka oli törmännyt pysäköidyn kuorma-auton perään kovassa vauhdissa valtatiellä. Kuljettaja selvisi kolarista vammoitta ja palasi töihin jo muutaman päivän kuluttua. 

11: Sander Kõivuste. Tartto, Viro
myyntikoordinaattori

– Työskentelen myyntipäällikkönä ja Volvon brändilähettiläänä. Tehtäväni on turvata se, että asiakas saa luovutuksen yhteydessä tarvittavan perehdytyksen, jotta Volvo FH ‑kuorma-autoa varmasti voidaan käyttää parhaalla mahdollisella tavalla. Pyrin aina ajattelemaan asiakkaan etua.

10: Shilpa Vijayakumar. Bangalore, Intia
koneinsinööri, jarrut ja renkaat

– Vastuualueitani ovat jarrut, niiden CAD-moduulit ja dokumentointi. Huolehdin näin osaltani siitä, että oikeat osat päätyvät oikeisiin kuorma-autoihin. 

9: Björn Andersson. Göteborg, Ruotsi
pääinsinööri

– Jo 44 vuotta olen ollut mukana kehittämässä luovaa ja innovatiivista teknologiaa, kuten ensimmäistä raskaiden kuorma-autojen turvatyynyä ja Volvo FH ‑mallin ohjauspylvästä, joka on edelleen maailmanluokkaa. Työ on yhä erittäin mielenkiintoista.

8: John Comer. Warwick, Yhdistynyt kuningaskunta
tuotekehityspäällikkö

– On ollut suuri kunnia ja etuoikeus työskennellä Volvon FH:n parissa ja nähdä, kuinka se on ollut edistyksen asialla jo 25 ​​vuotta – ja ennen kaikkea auttanut asiakkaita menestymään. Ajoin ensimmäistä kenttätestimallia Göteborgista Skotlannin Lockerbieen joulukuussa 1992. M6-moottoritiellä matkalla pohjoiseen aloin pelätä, että etelään vievillä kaistoilla alkaa pian pelti rytistä. Jokainen kuorma-autonkuljettaja tapaili LA-puhelinta ja kurotteli kaula pitkällä nähdäkseen paremmin Volvo FH:n upean aerodynaamisen profiilin. Henkeäsalpaava vuonna 1993 ja upea vielä tänäänkin – hyvää 25-vuotispäivää Volvo FH:lle.

7: Claudio Gallerani. Boltiere – Zingonia, Italia
kaupallinen johtaja

– Koko urani ja työelämäni on ollut vahvasti sidoksissa Volvo FH ‑malliin jo vuoden 1993 lanseerauksesta alkaen. Vuosien vieriessä olen saanut seurata tämän upean kuorma-auton kasvua kaikissa sen kehitysvaiheissa. Se on aina innovatiivinen ja aina askeleen edellä kilpailijoita. Sen myyminen on aina yhtä palkitsevaa, ja se antaa uskoa ja motivaatiota tulevaisuuteen.

6: Anjan YVK. Bangalore, Intia
vanhempi insinööri – erikoisajoneuvot ja asiakassovitukset

– Toimenkuvaani kuuluvat tekniset ratkaisut ja tukipalvelut, jotka liittyvät asiakkaiden erityistarpeiden mukaisiin ajoneuvomuunnoksiin. 

5: Raquel Amadori. Curitiba, Brasilia.
projektiostaja, Volvo Group Latin America

– Toimin projektiostajana Volvo Groupilla. Vastuualueisiini kuuluvat uusien kuorma-autonosien kehittäminen ja toimitusketjun seuranta. Työssäni pyrin neuvottelemaan Volvolle mahdollisimman suotuisat kauppaehdot. Olen mukana kehittämässä uutta istuinta, vuodetta, sisustusta ja verhoja Volvo FH ‑kuorma-auton ohjaamoon.

4: José Miguel Alberquilla. Madrid, Espanja
kaupallisesta tarjonnasta vastaava päällikkö, palvelumarkkinointi

– FH-mallin lanseeraus oli Volvo urani ensimmäinen merkkitapaus. Haluan antaa kasvot kaikille niille jälkimarkkinoiden työntekijöille, jotka ovat tehneet töitä kuluneiden 25 vuoden aikana tai tekevät sitä parhaillaan tai tulevaisuudessa, jotta Volvo FH on jatkossakin laadun tae tien päällä.

3: Marius Beniulis. Vilna, Liettua
myyntitiimin johtaja, palvelumarkkinointi

– Vastaan palvelumarkkinointiosaston menestyksestä yhdessä kollegoideni kanssa. Teemme palvelu- ja tuotemyyntityötä, analysoimme tuoteryhmiä ja asiakassegmenttejä sekä luomme erilaisia ​​palvelukampanjoita ja erikoistarjouksia. Minulle yrityksen menestys lähtee siitä, mitä minä voin tehdä laadun parantamiseksi. Tämä on jokaisen työpäiväni lähtökohta. Jo pienikin parannus voi sysätä liikkeelle valtavia muutoksia.

2: Catarina Notemyr. Göteborg, Ruotsi
tiimin vetäjä

– Aloitin Volvo Trucksin pienoismallipajassa pienoismallien rakentajana vuonna 1989, ja olen ollut luomassa Volvo FH ‑ohjaamomalleja heti ensimmäisestä työpäivästä alkaen. Sittemmin olen työskennellyt tiiminvetäjänä pienoismalli-/prototyyppityöpajassa ja kehittänyt ohjaamoa edelleen jatkuvilla parannuksilla ja laadunvarmistustyöllä.

1: Aguinaldo Oliveira. Curitiba, Brasilia
tuotanto, GTO E&BM

– Toimin tiiminvetäjänä, ja vastuualueeseeni kuuluvat Volvo FH ‑kuorma-autojen lopputarkastukset. Testaamme ajoneuvojen toimivuuden ja validoimme kokoonpanoprosessin kaikki vaiheet, jotta kuorma-auto on varmasti valmis toimitettavaksi asiakkaalle. Volvo FH on turvallinen ajoneuvo. Se on erittäin kestävä, erittäin mukava, ja mikä tärkeintä, asiakkaan menestys on huomioitu kokoonpanon kaikissa vaiheissa.